<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6608748\x26blogName\x3dblogadooo\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://madishme.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://madishme.blogspot.com/\x26vt\x3d-3975302006563619472', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
20070629



THE OCEAN-MAE

am i alone in this?

never a night where i can sleep myself till day.

we must try to figure it out, figure it out.

it won't be that easy. we lost it somehow.

you come over unannounced.

silence broken by your voice in the dark.

i need you here tonight just like the ocean needs the waves.

oh, the night becomes the space thats somewhere in between what i feel and what im

taught. sitting on the shoreline trying to figure it out, figure it out.

to find out the meaning and reach it somehow.

you come over announced.

silence broken by your voice in the dark.

i need you here tonight just like the ocean needs the wave.

fall aroud me now, like stars that shine and brigthen the way.

i need you here tonight just like this night it needs the rain.

the season has changed. the wind, it moves colder now, colder now.

the coulds are raised, the rain it falls harder now, all around.

you come over announced.

silence broken by your voice in the dark.

i need you here tonight, just like the ocean needs the waves.

so fall around me now.

just like stars that shine and brigthen the way.

i need you here tonight just like this night it needs the rain.

over announced, silence broken by your voice in the dark.

i need you here tonight, just like the ocean needs the waves.

just like the stars that fall around me now.



and life goes on
- 14:30

20070627



pls,let my frens get thru their unpleasant moments
FAST..

i dun like not being able to help them much
makes me feel useless


and life goes on
- 17:42




effortlessly, you got me all plain silly,
entertaining crazy thoughts of my, AGAIN.

back to school. were lucky to see most of the tchrs!
and ms gan is now a tchr in RJC.
haha. sRJC to RJC. bet she must be damn happy. :S

wl:hey!!attach not? no gf now ah.
me: :S wad's that supposed to mean?
wl:i find u a gf want not?
me: :S
she's the ultimate lahh. hahah.

hung around. den lunch at kovan(the fav haunt) HA!
supposed to head to minds. then this wl mentioned theres mng sales.
so, yeappp, off to vivo. shopping with 7 aint easy at all.
in fact, no rewards.. hahah. walkin aimlessly.
mng,pull n bear,esprit,arcade,pets (the dogs are damn cute la!) daiso,white dog cafe.
that pretty much sums up our vivo trip.
omg, so loser la. hahahha.

i hate the toilets there alright.

2am, 3am, 4am, 4.30am, 5am. omg lah.
insomia last night. and i woke up at 8.30.
so half my time at vivo was spent yawning.
hahah, qN said "wad a waste of money." haha.

haiya, gotta go back to sr again.
cuz there's typo error in my cert. damn
those 'checkers' sure overlooked many of our certs.

off, eyes are half open. love!

Labels:



and life goes on
- 02:06

20070626



i blow hot and cold recently.

relatives from holland came down.
how nice. my angmohhh cousin.
ok, they're talk about literally
EVERY topic. sex education. =S

mass comm? or psychology and biz?
come'on gimme econ. so varied. haha.

just had a great time chatting with pam
sharing session. oh yeahhh. hahah
it feels so great just talkin to sec sch ppl.
maybe its because you know you cant hide anything
from them. =)
helloe sjcians, i miss you dearly! do u hear me? :(

just watched spider lilies. nth wad.
why issit R21.

meetin the jc ppl tmr. the usuals. =)
cant wait. been long since we had an outing.
the best gathering was when we had the chalet. 90% came.
hahah!
oh wells, im HAPPPPY!

im speaking so incoherently now.
ttfn!


and life goes on
- 01:37

20070613



genting with the family&uncles&aunties.
damn crowded.hate it. worse than orchard/vivo.
so irritating cuz everywhere i go,
it's nothin but countless people. x(

only bout 2-3 hrs of slp each day ONLY..
cuz of .......... the casino. HAHAH!
sneaked,ok, (walked whilst ignorin the guard) into the casino.
and lost cuz i was greedy laa. hahaha.
but who isnt.since we're in the casino.
slot machines are borinnnnnnnnnng.
sit,select bet,press button.repeat. omg laa.
so brainless.
i prefer card games. heeheehee.

oh, got caught once sneakin.
so niaooooo that femaleguard.
and ohh on day1,whilst inside casino,
i was tryin my luck fillin in some
membership card when this
bloody old aunty stopped RIGHT in front of me
and waited for me to look up,
den she stared at me.
top to bottom n agn for a couple of times.
so... bloody rude.
come'on man, bet im not the only underage person
in there. stared right back at her.. so angry!
so wanted to ask her wad's her prob..
wish i could dig out her eyes laa.
prob why i couldnt win. hahaha


it wasnt as cold as before..
GLOBAL WARMING laa.

i look kinda red and she black. haha.


aint she adorable with BIG eyes.

and shes super hyper and crazy x)

my bro just scared the hell outta me by sleeptalkin. =S

Labels:



and life goes on
- 01:43

20070608



F pissed with myself.
having mediocre grades sucks.
being neither here nor there sucks.
having different comments everywhere sucks.
not being able to make MY OWN decision sucks.

i aint the perfect student breezing thru every exam.
you all are always contradicting.
first you say its ok, at least you passed everything.
next you'd say why didn't you do better.
then you want me to think for myself and future.
but you want to intefere with everything that I wanna do.

i may be at fault at times, but have you ever blamed
yourself? I think it's rather unfair..

oklahoma city university ranked 1963 in the world. how?
and since when's nus ranked 139? and ntu 450?
did i just surf wrongly?


clouded mind,blurred vision,hasty decisions.

Labels:



and life goes on
- 01:06

20070607



it's just so unbelieveable.




afterall, quanlity still rules over quantity.


and life goes on
- 23:18

20070606



went school hunting today. =x
cuz im so stooopidd la..
if only they would just accept me la.
mdis n psb fed me with so much info i was so blur. haha.
main reason's gotta be........
it's been months since my brain was fed so much ya noe. heh.

feel accomplished today.

for going down to mdis.
mdis kinda gives me the homely feel.
i like! :]

and partly because i have finally submitted my appeal to nus.

now left with ntu...
groans, big headache with this one.


and because the father's so nice to not qn me so much.

lala, got a new bag and necklace from the cousin who went bangkok.
she flew for 5 days and came back with LOADS of things.
6pairsofshoes,countless costume jewellery n earrings n clothes n bags,so jealous.
now, why didn't she ask me along with her. =x
am so wanting to fly over there and shop till i drop. haha.

am so gonna go now.
take care everyone!

Labels:



and life goes on
- 02:51

her

gdine

theSCREAMS





theEXITS

♥AMANDA CHIA
♥BRINTHA!
♥CALEB
♥CAROLYN!
♥CHELSEA!
♥DAWNIE
♥EVANGELINE
♥JACQUELYN!
♥JASMINE LIM
♥JASMINEjie
♥JERLYN
♥JOO
♥JOSH
♥KAT
♥KELLEE
♥KMIANG
♥LYSIAS
♥MICHELLE
♥MIN
♥PEARLY!
♥QINNING!
♥SAFY
♥SZE
♥SELENA
♥VAN KHOR
♥WENDY
♥YENCHING
♥`LAMERS!*





theFLASHBACKS

March 2004
April 2004
May 2004
June 2004
July 2004
August 2004
September 2004
October 2004
November 2004
December 2004
January 2005
February 2005
March 2005
April 2005
May 2005
June 2005
July 2005
August 2005
September 2005
October 2005
November 2005
December 2005
January 2006
February 2006
March 2006
April 2006
May 2006
June 2006
July 2006
August 2006
September 2006
October 2006
November 2006
December 2006
January 2007
February 2007
March 2007
April 2007
May 2007
June 2007
July 2007
August 2007
September 2007
October 2007
November 2007
December 2007
January 2008
February 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
January 2009
February 2009
March 2009
April 2009
May 2009
June 2009
July 2009
August 2009
September 2009
October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
August 2010
September 2010
October 2010
December 2010
January 2011
February 2011
March 2011
April 2011


theCREDITS

|ll|ll|l||ll||ll|l|ll|
Copyrighted.
pic/layout: wantingg-
orignial codes: shawn
image: deviantart.
X-BLOGGERS